Sporočilo o napaki

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /web/htdocs/www.dijak.edu.it/home/includes/menu.inc).

Nahajate se tukaj

Circolare N°:
1419-B1/7
Data di emissione:
24/07/2020

Spoštovani starši in učitelji,

na šolski spletni strani smo objavili sezname odobrenih učbenikov za predmet italijanščine in angleščine za posamezne osnovne šole za šolsko leto 2020/21. Objavljeni so tudi kuponi, katere morajo družine izpolniti za posameznega otroka, ki bo obiskoval osnovno šolo našega ravnateljstva.

Kupon, ki sestavljen iz dveh delov (Odrezek »A« in Odrezek »B«), je treba izponiti z vsemi podatki in predložiti izbrani knjigarni za nabavo. Knjigarna bo družini vrnila odrezek »A« (ki potrjuje nabavo), katerega je treba posredovati razrednim učiteljem do najkasneje 30.9.2020.

Upravitelji osnovnih šol bodo poskrbeli za dostavo odrezkov tajništvu, zato da se v pravem času izročijo občinski upravi.

Vljudno naprošam, da se teh navodil držite.

Gentili genitori e insegnanti,

sulla pagina web dell'Istituto abbiamo pubblicato gli elenchi dei libri di testo adottati per le materie di lingua italiana e inglese per le singole scuole primarie per l'a.s. 2020/21. Oltre agli elenchi sono pubblicate anche le cedole librarie, che i genitori avranno cura di compilare per ogni alunno che frequenterà le nostre scuole primarie.

La cedola è composta da due parti (Matrice “A” e Matrice “B”) che debitamente compilata dovrà essere consegnata al libraio di libera scelta. Il libraio restituirà la Matrice “A” (la quale conferma l’acquisto dei libri di testo) che i genitori provvederanno poi a consegnare all’insegnante di classe entro il 30/9/2020.

I Referenti di ogni Plesso si occuperanno della consegna delle matrici alla Segreteria per gli ulteriori adempimenti.

Siete cortesemente invitati ad attenervi alle disposizioni di cui sopra.

Ravnatelj /Il Dirigente scolastico

l.r./ f.to Marijan Kravos